5 comments

Jangan Sampai Putus!!!

Published on Wednesday, September 14, 2011 in



"Jagalah cinta, sekalipun tidak ada yang membalas dengan menjaganya untukmu. Pertahankanlah ikatan tali ukhuwah, sekalipun tiada sahabat yang mahu mempertahankannya"

Kadang-kadang,
Mungkin saya lupe,
Untuk melihat dan mensyukuri mereka nie....
Hari nie jugak, bile saya reflect2 balik banyak sangat bende yang saye da dapat...
Tadi sebelum pergi skola, untuk pbl yang menstresskan saye,
anak usrah saye letak satu keping kad yang comel sangat...
siap ade gule-gule lagi...

terharu sangat bile bace...(T_T)

Alhamdulillah...
Kadang-kadang mungkin banyak sangat yang saya lupa...
Lupa untuk ucapkan syukur tue....

Bila tengok-tengok lagi....
Banyak jugak bende-bende lain yang diorang nie bagi....
anak-anak saya memang suweet sangat....
mereka tak tahu...
kerana merekalah hidup saya lebih bererti....
dan kerana merekalah....saya masih di sini....
sebab mereka adalah hadiah dari Allah yang paling istimewa!!!
Moga Allah terus menyatukan hati-hati ini...
Dan moga mereka terus kuat dan tsabat!
(^_^)


dan ini...tak sampai hati pulak nak makan...(T_T)

"Dan barangsiapa yang mentaati Allah dan Rasul(Nya), mereka itu akan bersama-sama dengan orang-orang yang dianugerahi nikmat oleh Allah, yaitu: Nabi-nabi, para shiddiiqiin, orang-orang yang mati syahid, dan orang-orang saleh. Dan mereka itulah teman yang sebaik-baiknya."


Till jannah my dearest...
Till jannah insya Allah...
(^_^)

Alhamdulillah!


Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

5 Response to Jangan Sampai Putus!!!

September 14, 2011 at 5:14 AM

Salam rindu dari bumi inggeris,
sy juga kadang terlupa mensyukuri nikmat itu, sehinggalah kadang terlupa menyantuni mereka. Namun, kita akan tetap bersua, di dalam doa2 kita inshaAllah.
Sayang awk selalu!

September 14, 2011 at 11:13 AM

comel sgt!! pssstttt...kalau x nak makan choc tu, bleh la kasi saya... :P

a.i.s.y.a.h. i.s.m.a.i.l
September 15, 2011 at 12:03 AM

alaq!

Da lupa kan akak ea?

may allah guide and bless u always dek :)

September 17, 2011 at 5:23 PM

aida:
salam rindu juge buatmu ukht~betul tue...moga kite selalu bertemu dalam titipan doa-doa kite....
sayang awk selalu juge!!!

auni!!
heeee....awk bole jer mkn coklat akk tue...but i think u urself is gonna find some good chocs over there too!!(^_^)

k. aisyah!
never akak...how can i forget you...ur always there...somewhere really special...deep in my heart....(^_^)

October 8, 2011 at 1:19 AM

alaq...salah satu mensyukuri nikmat coklat tu adalah dengan memakannya!!!huhu...

saya setuju ngn auni!!=)))))

p/s : i luv u...