0 comments

rindu~

Published on Tuesday, September 13, 2011 in

Bismillahirrahmanirrahim...
Hari nie, saya rasa rindu untuk menulis kembali..
Da lama da tak menulis...
Macam dulu....
Saya rindu,
zaman-zaman itu...

Lately,
saya selalu bemonolog sendirian..
Rase sunyi,
Rasa macam tak didengari....Rasa disalahfahami...
Mungkin saya patut kembali menulis...
kerana bila menulis
Saya akn banyak muhasabah dengan diri sendiri...
betul tue...

Mungkin terlalu banyak harapkan orang lain...
Terlalu banyak bercakap,
Sehingga lupa, imbalan yang sebenar hanya dari Allah


Katakanlah: "Aku tidak meminta imbalan sedikitpun kepada kamu dalam menyampaikan risalah itu, melainkan (mengharapkan kepatuhan) orang-orang yang mau mengambil jalan kepada Tuhan nya.
25;57

Mungkin da terlalu lama,sehingga hati ini menjad lalai...
Dan ia mula mengharapkan pada yang selain dari Allah sendiri..
Sakitnyer...(T_T)...serius sakit.....
Boleh bagi saya waktu sendirian sekejap ker...
Kerana saya letih dengan manusia....mungkin kerana saya dah lama kurang meletihkan diri dengan Allah...

Moga Allah redha...Allah,plisss pliss!!jgn biarkan saya sorang-sorang...dan jangan biarkan manusia yang menentukan nasib diri ini...pliss Allah...pliss....(T_T)
saya sakit.....(T_T)...dan jangan biarkan hati ini terlalu berharap pada manusia....(T_T)

Spread The Love, Share Our Article

Related Posts

No Response to "rindu~"